Amara celotvárová - silikónová podložka na čelo PREMIUM

 
  • 1 z 3
 

Amara je celotvárová maska, ktorá je ale oproti bežným celotvárovým maskám menšia a ľahšia. Stielka sa upevní do masky iba na jedno kliknutie. Stielko masky sa vyrába zo silikónového materiálu. Tvar je navrhnutý tak, aby vyhovoval až 95 % tvarom našich tvárí.

Pridaním voliteľného gélového vankúšika spoločnosť Philips Respironics urobila geniálne jednoduchú pleťovú masku Amara ešte brilantnejšou. Pacienti si teraz môžu vybrať typ pohodlia, ktorý uprednostňujú vo svojej poduške s gélom alebo silikónom.

Dostupnosť dostupné
€30    
Značka Philips Česká republika s.r.o.
Webová stránka značky philips.cz/healthcare/abo...
Kategória Príslušenstvo
 

výhody masky

 

  • Je veľmi ľahká a skládá se iba zo štyroch dielov. Jej čistenie je tak nielen ľahké, ale hlavne rýchle.
  • Čelný popruh má osem voliteľných pozícií, aby se dobee prispôsobil.
  • Silikónové stielky masky
  • 360° otočný kĺb pre ľahký pohyb.
  • So silikónovým vankúšikom je Amara najmenšou a najľahšou tradičnou celotvárovou maskou na trhu. Táto možnosť poskytuje skvelý výkon tesnenia a je atraktívna pre pacientov, ktorí uprednostňujú vzhľad a dojem z číreho silikónu.
  • Vďaka najnovšej gélovej technológii je Amara gél navrhnutý tak, aby pomáhal zlepšovať úspech liečby. Gélový vankúšik sa prispôsobí kontúram tváre a poskytuje výnimočné tesnenie a pohodlie.

Ako čistiť masku


Nastavenie masky


Odstránenie netesností


Predstavenie masky


Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole:

Spoločnosť Royal Philips je svetovou jednotkou v oblasti zdravotníckych technológií. V posledných desiatich rokoch sa transformovali do spoločnosti zameranej na riešenie zdravotnej starostlivosti. Ich cieľom je zlepšiť zdravie a blahobyt ľudí prostredníctvom zmysluplných inovácií.

Ich poslaním je do roku 2030 zlepšiť 2,5 miliardy životov ročne. Zameriavajú sa na skutočné potreby ľudí a chcú, aby ich riešenia pomohli systémom zdravotnej starostlivosti dosiahnuť štvornásobného cieľa: Zlepšiť pocity pacientov, zlepšiť zdravotné výsledky, znížiť náklady na starostlivosť a zlepšiť pracovný život poskytovateľov zdravotnej starostlivosti.